Op facebook doe ik weer mee met de wekelijkse Dreamgirls & Friends hop in het thema Nieuwe Favorieten. Ik laat daar dit kaartje zien;
Tijdens het maandelijkse online team-freubelmoment maakten we met elkaar deze kaart. Gewoon even gezellig met elkaar bijkletsen en ook nog een leuk kaartje maken. Ik stuur daarvoor elke maand een envelop naar de teamleden met daarin de benodigdheden om de kaart samen te kunnen maken.
Zie je dat leuke kader? daarvoor heb ik de nieuwe embossingmat voor de stans-machine gebruikt. Eerst stans je het kader gewoon uit en daarna laat je de stans in de mal zitten en leg je er de embossingmat overheen en haal je het geheel nog een keer door de stansmachine.
Vergeet niet om ook even te gaan kijken bij mijn stempelvriendinnen.
Reactie plaatsen
Reacties